Kontakta Oss

Vi kan namnlappar och är redo att hjälpa dig! Berätta vad du tycker och berätta om det är något vi kan göra bättre. Maila oss direkt eller kontakta oss på Facebook

Respons tid: En gång i veckan (fredagar)

Hitta svaret själv: Scroll längre ner på sidan

För att kunna erbjuda de bästa namnetiketterna till ett så lågt pris som möjligt är vi angelägna om att hålla våra kostnader så låga som möjligt och ha en effektiv drift. För att vara så effektiv som möjligt svarar vi på kundtjänstförfrågningar en gång i veckan (på fredagar). Detta gäller både e-post och Facebook. Om du tycker att det är för långt att vänta hittar du svar och procedurer för de flesta förfrågningar i översikten nedan. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra svar, så vi uppskattar mycket feedback om du tycker att några av svaren är dåliga eller oklara.

Minilappar.se
c/o Adapt Media AB
Norra Skolgatan 2A
264 33 Klippan

kundservice[@]minilappar.se
customer service

Svar og fremgangsmåte på de fleste spørsmål:

Allt du behöver veta om produkten och fakturering.

ORDREBEKREFTELSE:

Jag har inte fått en orderbekräftelse. Se svar

BESTÄLLT FEL:

Jag vill avbryta min beställning. Se svar

Jag har upptäckt att jag skrivit fel. Se svar

LEVERANSTID:

Har min beställning skickats? Se svar

Det har varit länge, när kan jag förvänta mig att få min beställning? Se svar

DÅLIGT TRYCK:

Utskriftskvaliteten är dålig. Se svar

Trycket tål inte tvätt. Se svar

Trycket slits snabbt. Se svar

Texten syns inte. Se svar

Andra färger än den jag beställde. Se svar

FALLER AV:

Namnetiketterna faller av. Se svar

Namnetiketterna klibbar inte så bra som du lovar. Se svar

HAR INTE FÅTT FAKTURA:

Jag beställde för ett tag sedan, men har inte fått någon faktura. Se svar

INFLUENSERE:

Jag är en influencer och jag vill jobba med er. Se svar